لایت باکس

عوامل موثر بر قیمت تابلو لایت باکس

عوامل موثر بر قیمت تابلو لایت باکس

لایت باکس از منابع تبلیغاتی جدید بوده که امروزه ابزار مهمی برای بازاریابی شده است و به عنوان یک ابزار حرفه‌ای در صنعت عکاسی و فیلم‌برداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این تابلوها به دلیل مقرون به صرفه و جذب مشتری بالا بسیار محبوب بوده و مورد توجه بسیاری از افراد است که عواملی زیادی بر قیمت آن تاثیر گذار است برای خرید تابلو لایت باکس باید به عوامل مؤثر بر قیمت تابلو لایت باکس توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

 

11 عامل مؤثر بر قیمت تابلو لایت باکس

 قیمت تابلو لایت باکس

عوامل مؤثر بر قیمت تابلو لایت باکس متفاوت خواهد بود و ممکن است در بازار قیمت‌های مختلفی داشته باشد. این عوامل عبارت‌اند از:

  • ابعاد تابلو

ابعاد تابلو لایت باکس بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. تابلوهای بزرگتر قیمت بالاتری دارند.

 

  • نوع و کیفیت LED

نوع و کیفیت لامپ‌های LED استفاده شده در تابلو نیز بر قیمت آن تأثیر دارد. لامپ‌های با کیفیت و مقاوم با قیمت بالاتری همراه هستند.

 

  • نوع و کیفیت مواد ساخت

نوع و کیفیت مواد ساخت تابلو لایت باکس نیز بر قیمت آن تأثیر دارد. استفاده از مواد با کیفیت بالا و مقاوم در برابر عوامل جوی و زمان باعث افزایش قیمت می‌شود.

 

  • طراحی و چیدمان تابلو

طراحی و چیدمان تابلو لایت باکس نیز بر قیمت آن تأثیرگذار است. طراحی‌های پیچیده و چیدمان‌های خاص قیمت بیشتری دارند.

 

نوع و کیفیت سیستم روشنایی لایت باکس

  • نوع و کیفیت سیستم روشنایی

یکی از عوامل اثرگذار بر قیمت تابلو لایت باکس، نوع و کیفیت سیستم روشنایی تابلو بوده که استفاده از سیستم‌های پیشرفته و کارآمد با قیمت بالاتر همراه است.

 

  • محل نصب

محل نصب تابلو لایت باکس نیز بر قیمت آن تأثیر گذار است. محل‌های دسترس‌پذیر و قابل مشاهده برای تابلوها قیمت بالاتری دارند.

 

  • هزینه نصب و حمل و نقل

هزینه نصب و حمل و نقل تابلو لایت باکس نیزبر قیمت تاثیر می‌گذارد. هزینه‌های اضافی مرتبط با نصب و حمل و نقل تابلو به قیمت آن اضافه می‌شود.

  • یک طرفه و دو طرفه بودن لایت باکس

از عوامل مؤثر بر قیمت تابلو لایت باکس، تعداد نمایشگر آن بوده که قیمت دو طرفه تابلو حدود1.5 تا 2 برابر بیش‌تر از لایت باکس یکطرفه است اما با این وجود لایت باکس دو طرفه جلب توجه بیش‌تری می‌کند.

 

  • نوع چاپ گرافیکی در بک لایت

در بک لایت دو مدل چاپ یووی و سابلیمیشن وجود دارد که نوع یوری آن برای فیلم pvc و چاب سابلیمیشن برای پارچه استفاده می‌شود که هر دو دارای ماندگاری و کیفیت بالایی هستند اما چاپ یووی به علت تکنولوژی مدرن‌تر، قیمت بالاتری دارند.

 

  • نوع لایت باکس

مهم‌ترین عاملی که بر قیمت تاثیرگذار بوده، نوع لایت باکس است که انواع تابلوهای لایت باکس شامل: لایت باکس اسنپ فریم، مگنتی، کریستالی، فریم لس، ام دی اف و… هستند که هر کدوم ظاهری متفاوتی دارند و نوع ام دی اف قیمت مقرون به صرفه‌تری داشنه اما برای فضای بیروی مناسب نیست.

 

  • لایت باکس سقفی و دیواری و ایستاده

لایت باکس‌های سقفی، دیواری و لایت باکس ایستاده هر کدام قیمت متفاوتی دارند و علاوه بر این لایت باکس‌های فضای باز اغلب از آن‌هایی که در فضای داخلی استفاده می‌شوند، قیمت بیش‌تری دارند.

 

راهنمای خرید تابلو لایت باکس

از عوامل مؤثر بر قیمت تابلو لایت باکس می‌توان به ابعاد تابلو، نوع کیفیت، محل نصب، هزینه حمل و نقل و … اشاره کرد که امکان دارد در بازار هر کدام قیمت متفاوتی داشته باشد، همچنین لایت باکس به عنوان یک ابزار حرفه‌ای در صنعت عکاسی و فیلم‌برداری مورد استفاده قرار می‌گیرد که برای خرید آن باید از انواع لایت باکس شامل: مگنتی، اسنپ فریم، کریستالی و Out door اطلاع داشته باشید و سپس خرید را انجام دهید.

 

دیدگاهی در مورد “عوامل موثر بر قیمت تابلو لایت باکس

  1. احسان علیزاده گفت:

    واقعا ارزش وقت گذاشتن داشت

  2. عبدالرضا آدینه گفت:

    بیشتری بنویسین لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *