لایت باکس

راهنمای سفارش و خرید انواع لایت باکس

راهنمای سفارش و خرید انواع لایت باکس

تابلوهای لایت باکس امروزه در صنعت تبلیغات نقش پررنگی ایفا می‌کنند. افراد با خرید این تابلوها می‌توانند محصول و خدمات کسب ‌و کار خود را به بهترین، جذابترین و موثرترین شکل تبلیغ کنند. راهنمای سفارش و خرید انواع لایت باکس به شما کمک می‌کند تا بتوانید مناسب ترین محصول را با توجه به نیازی که دارید برای خود خریداری کنید.

چرا که ساخت، طراحی و اجرای تابلوهای لایت باکس از مواد یا متریال‌‌های متفاوتی است. سفارش و خرید بهترین تابلوهای لایت باکس باعث می‌شود تا شما افراد بیشتری را جذب تبلیغات خود کنید و در نهایت درآمد بالایی را به دست آورید.

 

نکات مهم برای خرید بهترین لایت باکس

نکات مهم برای خرید بهترین لایت باکس

تابلوهای لایت باکس‌ شامل انواع مختلفی نظیر لایت باکس فریم لس، لایت باکس دو طرفه، لایت باکس یکطرفه، لایت باکس ایستاده و لایت باکس اسنپ فریم هستند. همچنین می‌توان به لایت باکس کریستالی، لایت باکس مگنتی، لایت باکس شهری و لایت باکس نمایشگاهی اشاره کرد.

قبل از سفارش و خرید هر یک از این لایت باکس‌ها لازم است به نکات مختلفی توجه داشته باشید:

  • توجه به موقعیت قرارگیری لایت باکس (استفاده در فضای داخلی یا خارجی)

توجه به موقعیت قرارگیری تابلوی تبلیغاتی در راهنمای سفارش و خرید انواع لایت باکس بسیار مهم است. تابلوهای لایت باکس هم برای استفاده در فضای داخلی و هم فضای خارجی طراحی می‌شوند. لایت باکس‌ها نه تنها در فضای داخلی پاساژها و مجتمع های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند، بلکه می‌توان از آن‌ها در فضای بیرونی هم نیز به راحتی استفاده کرد.

برای ساخت لایت باکس‌های مناسب فضای باز، اغلب به جای ام دی اف در پشت محصول از یک لایه pvc استفاده می‌شود؛ دلیل آن هم نیز آب‌بندی مناسب و محافظت از آن در برابر آفتاب، گرما، سرما و دیگر عوامل خارجی است. بر همین اساس بسیار اهمیت دارد که لایت باکس را برای چه فضایی می‌خواهید خریداری کنید.

به طور مثال اگر محصولی را برای فضای داخلی سفارش دهید، اما آن را برای فضای بیرون که در معرض نور خورشید یا برف و باران قرار دارد، استفاده کنید، بسیار زود خراب خواهد شد.

 

  • توجه به هدف تبلیغاتی

توجه به هدف تبلیغاتی از مواردی است که در راهنمای سفارش و خرید انواع لایت باکس باید به آن اهمیت داد. هنگام ثبت سفارش تابلوی لایت باکس حتما هدف تبلیغاتی خود را در نظر داشته باشید.

طرح مورد نظر برای چاپ، باید متناسب با جامعه هدف و مشتریانی که دارید انتخاب شود. چرا که هرچه طرح تبلیغاتی شما خلاقانه‌تر و باکیفیت‌تر باشد، در نهایت تاثیر بیشتری در کسب و کار شما خواهد داشت.

 

ابعاد تابلو لایت باکس

ابعاد تابلو لایت باکس از دیگر مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. ساخت تابلوهای لایت باکس در ابعاد مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند. یک دسته از لایت باکس‌ها در ابعاد استاندارد به تولید می‌رسند و دسته دوم لایت باکس‌هایی با ابعاد سفارشی و اختصاصی هستند.

این لایت باکس‌ها با توجه به سفارش و طرح و لوگوی شما طراحی و اجرا می‌شوند. از متداول‌ترین ابعاد استاندارد تابلو لایت باکس می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد:

  • تابلو لایت باکس مگنتی از ابعاد 30 در 40 سانتی‌‌متر تا ابعاد 120 در 180سانتی‌‌متر
  • تابلو لایت باکس کریستالی از سایز 30 در 40 سانتی‌‌متر تا سایز 120 در 180سانتی‌متر
  • تابلو لایت باکس اسنپ فریم از ابعاد 30 در 40 سانتی‌متر تا ابعاد 120 تا 180 سانتی‌متر

 

خرید از فروشگاه های معتبر

خرید تابلوی لایت باکس باید از شرکت‌ها و فروشگاه‌های معتبر انجام شود. زیرا این شرکت‌ها دارای یک تیم طراحی هستند که انواع تابلوهای لایت باکس را به شکل خلاقانه و تخصصی اجرا می‌کنند. تنها کافی است که قبل از سفارش و خرید زمینه کاری خود را اعلام کنید و با مشاور مجموعه بتوانید بهترین محصول را سفارش دهید.

همچنین می‌توانید لایت باکس مورد نظر خود را با ویژگی و جزئیات مورد نظر خود سفارش داده و طی زمان کوتاهی تحویل بگیرید.

 

خرید تابلو لایت باکس مناسب با کسب و کار شما از فروشگاه چاپ سام

تابلوهای لایت باکس در حوزه بازاریابی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. امروزه انواع مختلفی از این لایت باکس‌ها تولید می‌شوند که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. توجه به راهنمای سفارش و خرید انواع لایت باکس می‌تواند به شما کمک کند که بهترین لایت باکس را با توجه به کسب‌وکار خود خریداری کنید. ت

وجه به موقعیت (استفاده در فضای داخلی یا خارجی)، توجه به هدف تبلیغاتی، ابعاد تابلو و خرید از فروشگاه‌های معتبر از مواردی هستند که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید.

مجموعه چاپ سام انواع لایت باکس‌ها را بر اساس سلیقه هنری، خلاقیت و نیاز شما طراحی کرده و با بهترین قیمت به شما ارائه می‌دهد.

 

 

دیدگاهی در مورد “راهنمای سفارش و خرید انواع لایت باکس

  1. علی محمد صمدی گفت:

    بی نظیر هستید

  2. مرتضی سهرابی گفت:

    مثل همیشه عالی و کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *