استیکر

4 دلیل برای چاپ استیکر شیشه مغازه

4 دلیل برای چاپ استیکر شیشه مغازه

دلایل چاپ استیکر برای شیشه مغازه

کسب و کارهایی دارای مغازه‌ که مشتریان برای بهره‌مندی از خدمات یا کالا به آن مراجعه می‌کنند باید توجه زیادی به جذابیت و زیبایی بصری فضای کسب و کار خود داشته باشند. برای جلب توجه مشتری بالقوه‌ای که در حال عبور است باید ویترین مغازه و شیشه‌ی درب ورودی آن، هم زیبایی کافی را داشته باشد و هم احساس آرامش و اعتماد را در مخاطب ایجاد کند.

به همین دلیل است که استفاده از خدمات چاپ استیکر شیشه مغازه توصیه می‌شود. در ادامه به مزایای چاپ استیکر شیشه مغازه می‌پردازیم.

 

1.ایجاد جذابیت و جلب مشتری

ایجاد جذابیت و جلب مشتری

از کودکی که در حال عبور است و هنوز سواد خواندن ندارد تا نوجوان و بزرگسالی که به خوبی می‌توانند نوشته‌ها را بخوانند، همه و همه به تابلوها و نوشته‌های روی مغازه‌ها نگاه می‌کنند. فرقی نمی‌کند چند سال سن داشته باشید، حتما به نوشته‌ها یا تصاویر روی شیشه‌های مغازه و اماکن توجه می‌کنید و در صورت داشتن وقت سعی می‌کنید آن را بخوانید. طراحی‌های جذاب برای چاپ استیکر شیشه مغازه و دفتر تاثیر زیادی در ایجاد رغبت در مشتریان دارد.

بین مکانی که ویترین زیبایی دارد و مکانی که اهمیت چندانی به ویترین خود نداده است تفاوت‌های زیادی در تعداد مشتری وجود دارد. بیشترین میزان داده‌ای که ما به‌صورت روزانه دریافت می‌کنیم به‌صورت دیداری هستند. به همین دلیل چاپ استیکر شیشه مغازه برای معرفی کسب و کار اهمیت دارد. هر کسب و کار در کنار بیان اسم و نوع فعالیت خود از چاپ استیکر شیشه مغازه استفاده‌ی متفاوتی می کند:

  • فروشگاه مواد غذایی برای نمایش محصولات پرطرفدار و یا بیان انواع و اقسام کالاهای موجود می‌تواند از تصویر محصولات در استیکر استفاده کند.
  • یک دفتر املاک می‌تواند برای نشان دادن حیطه‌ی فعالیت خود و معرفی اعضای دفتر به‌صورت تصویری از استیکر استفاده کند.
  • فروشگاه لوازم التحریر می‌تواند تصاویری از کاراکترهای مورد علاقه‌ی کودکان روی محصولات لوازم التحریر را نمایش دهد؛
  • و …

 

2.عدم محدودیت در طرح‌های اجرایی

عدم محدودیت در طرح‌های اجرایی

در چاپ استیکر شیشه مغازه هیچ محدودیتی در رنگ و طرح وجود ندارد.

وقتی می‌خواهیم کسب و کار خود را معرفی کنیم برخلاف سایر روش‌ها، هیچ محدودیتی در تصویر یا طرح مورد استفاده در چاپ استیکر شیشه مغازه نداریم. شاید نتوانید طرحی که می‌خواهید را روی تابلو ال ای دی پیاده کنید؛ ولی هر طرحی را میتوان روی برچسب‌های شیشه‌ای اجرا کرد.

در صورتی که طرح مورد نظر شما اندازه‌ی بزرگی داشته باشد باز هم امکان اجرای آن با استفاده از استیکر وجود دارد چرا که می‌توان بزرگترین طرح‌ها را هم به‌صورت چند تکه با استیکرها اجرا کرد.

یک نکته‌ی جالب در استفاده از استیکر شیشه مغازه این است که در طول روز و شب، زیبایی خود را دارد؛ این در حالی است که شاید روش‌های دیگر تنها در اوقات خاصی بیشترین جذابیت را داشته باشند.

راه حل استیکر شیشه‌ ای در چنین مواردی این است که در دو نوع شبرنگ و معمولی تولید می‌شود.

استیکرهای شبرنگ به دلیل استفاده از فسفر در چاپ، قابلیت این را دارند که در طول شب درخشش مضاعفی داشته و توجه بیشتری را به خود جلب کنند. این استیکرها البته در طول روز نیز زیبایی خود را دارند ولی نکته‌ی مثبت آن ها این است که در طول شب خاصیت گیرایی و جذابیت آن‌ها از بین نمی‌رود.

 

3.برای هر هدفی، استیکر خاص وجود دارد

استیکر خاص برای هر هدف

همه فقط برای زیبایی از استیکر استفاده نمی‌کنند و می‌خواهند در کنار زیبایی، از قابلیت‌های بیشتری نیز بهره ببرند:

کم کردن میزان نور ورودی به داخل: برخی از کسب و کارها برای اینکه نوعی پوشش مات کننده داشته باشند از چاپ استیکر شیشه مغازه بهره می‌برند. استیکر مات می‌تواند میزان نور ورودی به داخل را کم کرده و باعث راحتی بیشتر در داخل باشد.

ایجاد حریم خصوصی: برخی نیز نمی‌خواهند افراد از بیرون به داخل دید داشته باشند و در عین حال فضای کسب و کارشان جذابیت برای جذب مشتری را نیز داشته باشند. در چنین شرایطی چاپ استیکر شیشه مغازه بهترین انتخاب است.

4.قیمت مناسب نسبت به سایر روش‌ها

قیمت مناسب نسبت به سایر روش‌ها

برای اینکه کسب و کاری بخواهد خود یا محصولات و خدمات خود را روی ویترین دفتر یا مغازه معرفی کند می‌تواند از انواع روش‌ها مثل تابلوهای ال ای دی یا طرح های دیگر بهره ببرد. استفاده از تابلوهای دیگر که ثابت هستند نیز می‌تواند جالب باشد.

اما یکی از عوامل مهمی که چاپ استیکر شیشه مغازه را نسبت به دیگر روش‌ها متمایز می‌کند قیمت آن است. استیکرها به دلیل قیمت پایین‌تری که نسبت به سایر روش‌ها دارند بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.

 

قیمت مناسب استیکرها باعث می‌شود:

  • بتوانید طرح مورد علاقه‌ی خود را در مقیاس بزرگتر اجرا کنید.
  • از آن‌ها به عنوان طرح تکمیلی سایر روش‌ها استفاده کنید.
  • در صورت نیاز طرح استیکر را پس از مدتی به راحتی عوض کنید.
  • نیازی نباشد کیفیت را فدای قیمت کنید.
  • استیکر با طرح جدیدتری را پس از مدتی اضافه کنید و یا قسمتی از آن را بردارید.

قبل از سفارش چاپ استیکر شیشه مغازه دقت داشته باشید

  • کیفیت رنگ‌های استفاده شده در چاپ بالا باشد چرا که کیفیت بالا کمتر در برابر نور آفتاب و شرایط جوی تغییر می‌کند.
  • مواد استفاده شده در جنس استیکر مقاوم باشد.
  • دستگاه چاپ استیکر به روز و توانمند باشد تا بتواند طرح را به خوبی اجرا کرده و کیفیت مناسبی تحویل دهد.

 

سخن نهایی

استیکر ویترین و شیشه‌ی دفتر یا مغازه بسیار پرکاربرد و البته همه‌گیر است و کمتر مغازه‌ای را می‌توان دید که از آن بهره نبرده باشد. هیچ فرقی نمی‌کند که کسب و کار شما در چه دسته ای قرار داشته باشد یا حیطه‌ی فعالیتتان کدام باشد، باز هم می‌توان (البته باید) از فواید چاپ استیکر شیشه مغازه استفاده کرد. استیکر به دلیل قیمت مناسب، کاربرد زیادی در جذب مشتری و تبدیل آن‌ها از مشتریان بالقوه به مشتری بالفعل دارد.

 

برخی از سوالات متداول در رابطه با چاپ استیکر شیشه مغازه

دلیل استفاده از استیکرها چیست؟

دلیل چاپ استیکر شیشه مغازه برای معرفی کسب و کار اهمیت دارد. هر کسب و کار در کنار بیان اسم و نوع فعالیت خود از چاپ استیکر شیشه مغازه استفاده‌ی متفاوتی می کند.

در طرح انتخابی و ابعاد آن محدودیتی وجود دارد؟

در چاپ استیکر شیشه مغازه هیچ محدودیتی در رنگ و طرح وجود ندارد.

دلیل متمایز بودن ایتیکر نسبت به روش های دیگر چیست؟

استیکرها به دلیل قیمت پایین‌تری که نسبت به سایر روش‌ها دارند بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.

دیدگاهی در مورد “4 دلیل برای چاپ استیکر شیشه مغازه

  1. رحیم اشرفی گفت:

    مطلبتون بسیار مفید بود

  2. عبدالله زارعی گفت:

    چه مطلب خوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *